Guillotine Therapy
sehe ich aus wie das laufende - Version imprimable

+- Guillotine Therapy (http://forums.guillotine-therapy.fr)
+-- Forum : Salle de Conférence (http://forums.guillotine-therapy.fr/forum-1.html)
+--- Forum : Accueil (http://forums.guillotine-therapy.fr/forum-2.html)
+--- Sujet : sehe ich aus wie das laufende (/thread-5397.html)

sehe ich aus wie das laufende - Banning - 12-03-2019

Ik weet dat we na mijl 21 de achterstand van de halfmarathonlopers Nike Internationalist Herren hebben ingehaald. Ik dacht niet dat ze heel veel snelwegkilometers hadden, dus mijn wishful brain dacht dat als ik eenmaal bij 21 was, we terug de stad in zouden gaan en op straat zouden zijn ... helaas was dat niet de waarheid. Het was meer snelweg en enkele onverwachte mini-heuvels. Ik zeg mini-heuvels omdat ze niet echt 'heuvels' waren, maar ze waren niet vlak. Ik probeerde tijd te winnen op de afdalingen, maar na 24 wist ik dat Adidas Zx 750 Dámské sub-4 niet zou gebeuren en besloot het in een comfortabel tempo te houden.

Ik passeerde de finishlijn wetende dat ik de race rende die ik nodig had. Een sub-4 zou heel mooi zijn geweest, maar ik voelde me meestal goed en liet de snelwegkilometers niet te veel naar me toe komen.Nike Air Max 2017 Damen Het weer was geweldig en het uitzicht was prachtig. Hoewel we op een snelweg waren, hadden we een geweldig uitzicht op Mount Rainer, Lake Washington, het centrum van Seattle en ik weet dat de halfmarathonlopers van de baan hielden. De laatste keer dat ik #RnRSea liep, streefde ik naar een 4:20 finish en wetende dat ik zo ver ben gekomen, herinnert me eraan dat het allemaal gaat om vooruitgang boeken en een sterkere loper worden. Ik heb het gevoel dat ik dat afgelopen weekend heb gedaan ... en ook veel foto's heb gemaakt met alle lopers!

Hoewel de benen misschien niet klaar zijn om 26,2 mijl door Londen te rennen, is de kit tenminste klaar om te gaan. Dit wordt mijn achtste marathon, en de afgelopen jaren ben ik te weten gekomen wat ik doe en niet leuk vind om te dragen op een racedag. Hoewel ik veel uitrustingen in mijn kast Nike Air Max 97 Damen heb, is het een echt bewijs van deze paar items die ik heb besloten er 26,2 mijl in te lopen.

Vest - Mijn clubvest wordt trots gedragen. Als een Londense club staan ??er veel Serpies in de rij op de racedag (meer dan 140 Serpentine lopers deden vorig jaar Londen) en nog veel meer juichende vanaf de zijlijn.

Shorts - Lululemon Run Speed ??Short. Ik ben nog niet in de volledige 26.2 hierin, maar ik heb ze getest in training en ben ervan overtuigd dat ze niet zullen vallen en mijn kont laten zien. Ik heb daar geen hulp bij nodig.

Schoenen - Brooks Adrenaline. Ik heb deze schoenen tot nu toe voor elk van mijn marathons gedragen. Niet exact hetzelfde paar, ze zouden nu behoorlijk stinken, maar hetzelfde model. Deze keer speelde ik met het veranderen van een ander merk, maar ik kom hier steeds op terug.

Dit is de volgende race Nike Air Pegasus 89 Damen op de kalender en veel van de # SA2LV-crew zal er zijn, dus je weet dat het een BLAST gaat worden. Als je erover nadenkt, ken ik veel hardlopers die er zullen zijn en (zoals je van bovenaf kunt zien) wordt het een feest op de expo en op de racedag.

Kalfswachten - Zensah. Ik heb geen idee of het compressie iets doet. Ik draag deze omdat ze geel zijn en bij mijn vest passen en mijn nicht helpen www.etoiledemere.fr me in de menigte te zien.

Garmin - ik vertrouw niet op een GPS tijdens het racen en plaats in plaats daarvan op de mijlpalen en een tempo band. Maar het is een goede manier om te controleren of je geen lul bent en de eerste paar kilometers te snel afgaat. Eigenlijk zouden ze een ‘Don't be dick’ -instelling moeten hebben. Ik zal Garmin nu een e-mail sturen.

Gelriem (en gels) - Ik gebruik SiS-gels en hun gelriem waardoor ik, wanneer ze Nike Internationalist Mens volledig geladen is, eruitzien als het rennende equivalent van een tequilameisje dat je in kaasachtige repen krijgt. Alleen minder leuk.

P20 - Ik ben gember. De zon is niet mijn vriend. Ik heb dit in veel races gebruikt, waaronder de hete, hete, hete Edinburgh-marathon die ik in Thailand heb gedaan en die ik nog niet heb verbrand.