Guillotine Therapy
parce que nous le sommes - Version imprimable

+- Guillotine Therapy (http://forums.guillotine-therapy.fr)
+-- Forum : Salle de Conférence (http://forums.guillotine-therapy.fr/forum-1.html)
+--- Forum : Accueil (http://forums.guillotine-therapy.fr/forum-2.html)
+--- Sujet : parce que nous le sommes (/thread-5396.html)

parce que nous le sommes - Banning - 12-03-2019

In veel opzichten verliep de marathon van Londen niet helemaal zoals ik had verwacht. Ik wilde 3:30 - 3:35 lopen. Ik eindigde in 4:19. Ik wilde er dol Nike Air Max Sequent 2 Mujer op zijn en jaar na jaar terugkomen, maar ik wilde Londen nooit meer runnen. Ik wilde me kwalificeren voor Boston, in plaats daarvan ben ik verliefd geworden op het idee van grote stadsmarathons.

Wat mijn resultaat betreft, ik weet niet wat er mis is gegaan. Ik zou kunnen zeggen dat het te warm was, maar ik heb snellere marathons gelopen op warmere dagen. Ik zou kunnen zeggen dat blessure mijn training onderbrak en me onder voorbereid hield, maar ik heb snellere marathons gelopen met minder training. Of ik zou kunnen zeggen dat ik er te snel vandoor ging en er later voor betaalde, maar ik ben in deze opbouw langer sneller geweest.

De eerste drie mijl liep ik met Cat en Cathy, twee snelle hardlopers die een geweldige race hadden. Maar bij mijl 5 overwoog ik serieus om te stoppen - iets dat me nog nooit eerder is overkomen in een Nike Internationalist Hombre marathon en iets dat niet zou moeten gebeuren bij mijl 5. Ik stopte bij mijl 7 toen ik Phil zag en zodra ik stopte met rennen Ik voelde me duizelig en ziek. Hij moedigde me aan met wat van mijn eigen advies: "Als je het moeilijk vindt, vertraag dan gewoon."

Mijn moeder en vader wachtten om mijl 10. Ze hadden een spandoek gemaakt en de vroege trein Nike Air Force 1 Femme naar de race gepakt. Ik kon niet afhaken voordat ik ze zag. Dus begon ik weer te rennen. Twee tempo groepen waren langs me heen gegaan terwijl ik stopte en nu zat ik vast in een tempo waar mijn benen niet op wilden rennen. Ze wilden sneller rennen, zelfs als de rest van mij het daar niet mee eens was.

De menigte, enthousiast in hun steun, was soms overweldigend. Op een goede dag hadden ze me misschien aangespoord, maar ik wilde dat de muur van geluid zou bedaren. Maar er was geen uitstel.

Ik haalde het bij mijn ouders en hun banner en stopte opnieuw. Mijn moeder bood me geleibaby's aan die ik probeerde te eten en die vervolgens moest uitspuwen omdat ik me ziek voelde. Ze vertelden me dat ze me bij mijl 18 zouden zien, maar ik was sceptisch dat ik zo ver zou komen.

Katie en Liz waren mijn volgende stop bij mijl 12. Ondanks hoe ik Nike Air Max Command Womens me voelde, glimlachte en zwaaide ik nog steeds en ze leken in de war toen ik stopte en tegen me schreeuwde: "Blijf rennen." Ze renden de vorige week samen 39 mijl. , Ik kon na 12 pas geen ruzie maken.

Bij de volgende hoek sloegen we Tower Bridge in - het is een scène die ik jaar na jaar op tv heb gezien en er deel van uitmaken was alsof ik een filmset binnenstapte. De menigte was luid en ik keek om me heen en probeerde het te onderdompelen. Ik wist op dit moment dat ik Londen niet meer wilde runnen, dus had ik er mijn missie van gemaakt om het af te maken.

Na al het plezier op de expo was het al snel racedag. Ik werd wakker met een goed gevoel, at mijn Payday-bar, dronk veel water en liep naar de startlijn van het Westin. Het was ongeveer een mijl of zo weg, wat perfect was om de benen een beetje te bewegen. De # SA2LV-bemanning Nike Free 5.0 Damen verzamelde zich in de kraal en nam zoals altijd het gebied over. We namen een aantal foto's, maakten veel lawaai en lieten de lopers om ons heen kijken alsof we gek waren - en het is oké, omdat we dat soort zijn.

Dat is best goed. Ik vond een mooi ritme en voelde me consistent. Ik begon niet met de 4-uurs tempo groep zoals oorspronkelijk gepland, maar hield mijn totale tijd in de gaten om ervoor te zorgen dat ik dicht bij een gemiddelde van 9 minuten was. We begonnen in de buurt van de Space Needle en de eerste 10 mijl voerde ons door het centrum en daarna gingen we naar Lake Washington en rond Seward Park. Ik besloot rond 9 uur een foto te maken, omdat het een magnifiek gezicht was.