Guillotine Therapy
mijn week nodig die gaan - Version imprimable

+- Guillotine Therapy (http://forums.guillotine-therapy.fr)
+-- Forum : Salle de Conférence (http://forums.guillotine-therapy.fr/forum-1.html)
+--- Forum : Accueil (http://forums.guillotine-therapy.fr/forum-2.html)
+--- Sujet : mijn week nodig die gaan (/thread-5394.html)

mijn week nodig die gaan - Banning - 12-02-2019

Als je een lange race wilt rennen, moet je lang trainen. Als je een snelle race gaat rennen, moet je snel rennen. Als je race op de weg is, moet je je op de wegen voorbereiden, en als je race op een pad is ... ja, je moet je op het pad voorbereiden.

Morgen loop ik de Flitch Way-marathon. De Flitch Way is een niet meer gebruikte spoorbaan die nu een route is voor hardlopers, wandelaars en fietsers. Het klinkt best leuk, ook al is het koud en ijzig als we het op oudejaarsavond tegenkomen.

Toen Nike Air Max Thea Womens ik vorige week weer thuis was in Peterborough, nam ik mijn eigen advies hierboven letterlijk op. Ik ging op weg om langs een spoor langs een treinspoor te rennen. Vanuit het huis van mijn ouders is het slechts een halve mijl naar een pad dat een oude stoomtrein volgt. Het leidt naar een landpark en ik heb dit pad vele malen gevolgd, soms met mijn vader op zijn fiets om me gezelschap te houden.

Ik was van plan om acht mijl te rennen die me naar het landpark zou brengen, een beetje langs een meer en terug. Toen het pad wegvluchtte van het spoor naar het meer, koos ik de andere richting. Ik vervolgde het spoor nog een paar mijl, het pad werd steeds modderiger en ongelijk naarmate ik verder ging.

Ik was niet van plan deze kant op te rennen en droeg mijn raceschoenen die over de natte modder en bladeren gleed. Maar ik ging door. Nike Air Pegasus 83 Femme Ik rende langs een stroompje en over een veld en toen ik geen paden meer had, draaide ik me om en liep terug. Ik kwam thuis met 26 km gerend.

Op kerstavond ging ik op dezelfde weg, alleen deze keer had ik mijn trailschoenen aan en mijn vader op zijn fiets voor gezelschap. We renden en reden 10 mijl en verkenden een nieuwe route.

Trainen voor de Flitch Way is een avontuur geweest. Naast de fysieke kant van de voorbereiding op de race door te rennen op de paden terug in Peterborough, langs de Parklands Walk in Noord-Londen en Hampstead Heath, was er ook een emotionele voorbereiding. Ik heb geleerd om te vertragen, te genieten van het landschap en plezier te hebben met het runnen van bedrijf.

Ik kijk ernaar uit om 2014 af te sluiten met een feest - en wat is een betere manier om een ??geweldig jaar te vieren dan met een paar Adidas Superstar Dámské vrienden en een marathon om te rennen. Ook bier.

In oktober deed ik een aantal audioblogs over de marathon van Snowdonia en Dublin. Dit kwam vooral omdat ik dacht dat ik na het uitvoeren van beide in een weekend geen energie meer had om te typen en dit leek een goed alternatief.

Ik vond het heel leuk om ze te maken, dus ik dacht dat ik wat meer zou doen en ze beschikbaar zou maken als echte podcast-dingen.

In de geest van die eerste twee audioblogs, waar ik met mijn vriendin Katie praatte terwijl ze marathoncursussen rondliep, wil ik de podcasts zo echt (niet-studio) mogelijk maken. Dus, waar ik kan, worden de podcasts opgenomen tijdens de vlucht.

Ik heb via internet veel mensen ontmoet die, door te Nike Air Max 90 Mens suggereren dat we gaan hardlopen of samen racen, ik een aantal geweldige chats met heb gehad. Het is een goede manier om mensen Nike Air Max 270 Mujer te leren kennen. Dus ik heb een paar mensen die ik ken, en een paar die ik graag zou willen weten, uitgenodigd om met mij te gaan hardlopen terwijl ik het opneem.

Sommigen zullen ongelooflijk getalenteerde hardlopers zijn die epische uitdagingen zijn aangegaan, anderen zullen beginners zijn die net beginnen met hardlopen. Zolang ze lopen, praat ik met ze, omdat ik geloof dat iedereen iets interessants te zeggen heeft als je de juiste vragen stelt.

De eerste twee podcasts zijn nu beschikbaar op iTunes. Het zijn de originele audioblogs van SnowDublin. Als je ze nog niet hebt gehoord, moet je ze gaan downloaden. En als je al naar ze hebt geluisterd, moet je daar toch naartoe gaan, geef me een sterbeoordeling Nike Air Pegasus 83 Damen en abonneer je, want dan krijg je om de zoveel tijd een mooie nieuwe podcast rechtstreeks in je oren.

Ja, 'om de zoveel tijd' is een beetje vaag. Ik wil het meer dan eens per maand halen, maar het zal zeker niet wekelijks zijn. Het is allemaal een beetje een experiment. Ik beloof dat ik niet zal zingen in toekomstige afleveringen.