Guillotine Therapy
passato in modo che manifesti - Version imprimable

+- Guillotine Therapy (http://forums.guillotine-therapy.fr)
+-- Forum : Salle de Conférence (http://forums.guillotine-therapy.fr/forum-1.html)
+--- Forum : Accueil (http://forums.guillotine-therapy.fr/forum-2.html)
+--- Sujet : passato in modo che manifesti (/thread-5191.html)

passato in modo che manifesti - Banning - 11-07-2019

Uiteindelijk moet je naar buiten Nike Air Max 2017 Mujer + sneeuwschoenwandelen, langlaufen of skinning uitproberen voordat je weet wat je ervan vindt, maar er zijn een paar leuke feiten die je eerste reis een beetje leuker maken [+ veilig!].

Draag lagen ... wees dan voorbereid om de meeste van je lagen in de eerste 15 minuten te dumpen, dus neem een ??pak mee om ze in te stoppen. Zelfs op de koudste dagen is voorwaartse beweging door verse sneeuw niet eenvoudig, vooral als je bergopwaarts gaat. Lagen toevoegen + verwijderen is de snelste manier om oververhitting of te koud worden te voorkomen. Neem ook extra voeding + hydratatie mee ... dit is iets nieuws voor je lichaam dus wees voorbereid om een ??beetje harder te werken als je spieren zich aanpassen.

Het belangrijkste is dat je je grenzen kent. Ik zal mensen voor altijd aanmoedigen om naar buiten te gaan + te verkennen, maar weet wat je wel + niet kunt. Dit laatste is waarschijnlijk het belangrijkste. Stel je niet teleur op door een enorme, epische reis te maken tijdens je eerste avontuur. Wees realistisch + wees in orde met klein beginnen. Raak vertrouwd met wat je doet + groei vanaf daar.

Ook als je geen lawinebewustzijnstraining hebt ... reis NIET in lawineterrein. Weet je niet zeker waar ik Nike Air Max Command Femme het over heb? Vraag eens rond bij uw plaatselijke winkel, binnen uw groep vrienden of op sociale media. Het is prima om het niet te weten, niemand weet het totdat ze het vragen, vraag het alsjeblieft! Lawines zijn geen risico waar iedereen mee te maken heeft, maar als uw lokale interstates regelmatig gesloten zijn voor "lawine-beperking" [ahem, Colorado + Utah + Wyoming + Montana + Washington + ... alle bergachtige staten] wees zeker proactief + doe een beetje onderzoek voordat je het huis verlaat met je nieuwe trail-uitrusting! #stepsoffsoapbox

Dat gezegd hebbende ... ga naar buiten + geniet ervan. Geef jezelf de vrijheid om iets nieuws te proberen + een manier te vinden om het onderweg in je trainingsplan te passen. Dit bericht is niet gevuld met technische of specifieke details over de ins + outs van trailreizen + die opzettelijk Adidas Superstar Mens zijn. Ik wil jullie een reden geven om na te denken over iets nieuws te proberen ... open dan de commentaren + mijn inbox voor alle vragen die je hebt. Serieus, als dit iets is waarin je ge?nteresseerd bent, voel je vrij om me een e-mail te sturen [heidinkumm@gmail.com], ik hou er duidelijk van om te praten over uitgaan + spelen in de sneeuw!

Wij geloven dat buitenavontuur ons leert om moedig onze angsten onder ogen te zien, voorbij zelftwijfel te gaan en sterke, zelfvoorzienende individuen te worden. Sinds 2007 gebruiken we avontuur als een hulpmiddel om vrouwen te helpen hun leven doelgericht te vullen, een obstakel te zien en het met vertrouwen te benaderen, en om elkaar te ondersteunen in onze individuele reizen.

We zijn Outdoor Women's Alliance, een vrijwilligersorganisatie zonder winstoogmerk. Door de lens van door Nike Air Max 95 Damen mensen aangedreven avontuur werken we aan het vertrouwen en het leiderschap van vrouwen van alle leeftijden, in de overtuiging dat sterke vrouwen de kracht hebben om gezonde gemeenschappen op te bouwen en - letterlijk - de wereld te veranderen.

Bijna 10 jaar geleden begon onze oprichter, Gina Bégin, Outdoor Women's Alliance (OWA) als reactie op wat ze zag bij vrouwen die aan avontuurlijke sporten deden. Deze positieve weg naar zelfwaarde gaf vertrouwen en leiderschapskwaliteiten bij vrouwen en in vergelijking met degenen die niet deelnamen, leek er een hoger percentage vrouwen te zijn dat een duidelijker doel nastreefde. En hoewel Gina wist dat het leren in co-ed-groepen voordelen had, was het duidelijk dat veel vrouwen een avontuurlijke gemeenschap voor alleen vrouwen wilden en daar baat bij hadden.